FAQ

როგორ გავიარო რეგისტრაცია ვებგვერდზე?

რეგისტრაციის გავლისთვის დააჭირე, ვებგვერდის ზედა მარჯვენა კუთხეში ღილაკს “შესვლა”.

- მიუთითე აქტიური მეილი, რომელსაც იყენებ;

- დააყენე პაროლ და შენი ველი მზადაა.

როგორ შევიძინო პროდუქტი?

Zalta-ზე შოპინგი ძალიან მარტივია:

- შეარჩიე სასურველი პროდუქტი და დაამატე კალათაში

- მიუთითე მისამართი, რომელზეც შეკვეთის მიღება გსურს

- აირჩიე რა დროს გინდა შეკვეთის მიღება

- შეიყვანე ბარათის მონაცემები გადახდისას

რომელი გადახდის მეთოდით შემიძლია ვისარგებლო?

ვებგვერდზე ანგარიშსწორება მხოლოდ ბარათითაა შესაძლებელი: VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS

რა შემთხვევაში შემიძლია ნივთის დაბრუნება?

• მომხმარებლის მიერ დარღვეულია პროდუქტის შეფუთვის მთლიანობა (ყუთი, პარკი );
• პროდუქტზე აღინიშნება გამოყენების კვალი;
• პროდუქტი არ შეესაბამება შეკვეთას ან ვებ-გვერდზე განთავსებულ მახასიათებლებს;
• პროდუქტი დაზიანებულია;
• პროდუქტს აქვს ქარხნული წუნი, გადასულია ფერი

როგორ უნდა დავაფიქსირო მოთხოვნა პროდუქტის დაბრუნება/გადაცვლაზე?

• შეგიძლიათ განაცხადოთ მოთხოვნა წერილობითი სახით მითითებულ ელ-ფოსტაზე ან დაგვიკავშირდეთ ნომერზე.